6 Şubat 2012 Pazartesi

Yıkanmaktan Tuuut - Tatlıya Kadar..

İzleyenler bilir Easy A'den bir kare - Tavsiye Ediyoruuum!
   Yıkanmak zorundayııım! Lanet olsun.. Daha okumam gereken 4 tane İngilizce kitap var. Normalde 15 günden oluşan ve adına 15 tatil denilen o 2 hafta arada okumam gerekiyordu ama her zaman ki gibi Duygu erteledi - yapmadı ve Lâtif gelip, "Ödevleri yaptınız mı demeyeceğim Cuma günü yolladığım her şeyden toplam 8 sayfalık sınav yapacağım"????!!!!11!!1!  Ben tabi şok oldum. Bide bugün arkadaşımla buluşmadım sözde "DERS" yapacaktım ama o da olmadı. Şimdi saçım yağlanmaya başladı ve yıkanmaz isem iğrenç bi insan olacağım - arkadaşla da buluşmadım. Oh ne iyi oldu böyle!
   Yıkanma konusundan sapmayacağım tekrar dönüş yapıyorum, normalde ben 15 tatilden önce her gün spor yapıyordum. Artık bacaklarımda falan çok iyi kas oldu. İyide kilo verdim. İstediğim kilo 50! Azıcık kaldı. Minni minnacıık ^^ Neyse. Şimdi bıraktım biraz kas gitsin diye. Kendimi de tatlıya vurdum az önce ilk paragrafı yazdım içeriye gidip anneciğimin yaptığı küçük milföylü tatlıdan yedim 4 tane. Neden diye sorma boşuna öküzlük değil mi? O değil ben bu gidişle eski kiloma dönerim kimseciklerde bir şey diyemez.

   Şimdi kilomu söyleyip bana kötü gözle bakmanızı istemiyorum ama benim vücudumun kas oranı daha fazla olduğu için görünürde sıkı olsa bile tartıda fazla oluyor. Artık söyleyeyim o halde... (Bir mağdurun son çırpınışları)
İşte ben anca böyle tartılmalıyım..
    Normalde yani önceeeeeden 80'dim. Evet tamam bunu okuduktan sonra "OHA MALA BAK YAVAŞ GEL YAĞ TULUMU" diyebilirsiniz ama şuanda boyumla da çok orantılı olan 64 kilocuk kadarım. Buraları da büyük yazayım ki yarıya kadar okunup da 80 falan sanmasın kimse beni. O kadar zayıfladım istemem böyle bir hata ZAYIFLADIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM!!!11!11!
Cupcakes..
   Belki bunu okuyan kişi benim gibi kilolarından çok rahatsızdır ve zayıflamak istiyordur ama ne spor yapmayı seviyor ne de tatlıyı kesmeyi. İşte eğer bu kişi siz iseniz iyi okuyun - falan demeyeceğim çünkü çok ama çok basit olan ve herkesin herkese dediği bir şeyi yazacağım.
   Şimdi normalde herkes tatlı tüketiyor, insan insansa tabi. Öncelikle tatlı kesilecek. Şuanda bunları yazıyorum ama eski diyet yapmıyormuş halimde yemek yiyorum kendimi de motive ediyorum yani anlayacağınız. Bunları uygulayacağım. Hatta yazıyorum buraya bundan sonra 2 ay TATLI YOK! Sizde benle başlayın. Çok basit. Sonra her gün 2 litre su. Lütfen suyu unutmayalım. Çünkü vücut susuz kalıyor ve ayıptır tuvaletinizi yaptıktan sonra ve çıplakken tartılın - tabii aynı zamanda aç iken. Yani daha iyi hissedersiniz. Hatta benim taktiğim şu.
-Önce akşam tartılıyorum.
-Sonra sabah kıyafetlerle.
-Tuvaletimi yaptıktan sonra.
-Ve kıyafetleri çıkararak.
   O zaman kendinizi o kadar iyi hissediyorsunuz ki bu kadar olur yani.
   Başlarda ilk en fazla 1 hafta kadar kendi kilonuzdur sonra yavaş yavaş düşer. Ve kalıcı kiloya ulaşırsınız. Ben ulaştım sanıyorum çünkü yiyorum yiyorum en fazla 65 daha fazla olmaz zaten UMARIM!
Sizde gaz almadınız mı ama?
   Öyle işte bi kilodan sonrada spora başlarsanız - plates en çabuk etkisini gösteren spor - harika bir vücudunuz olur. Yaza şimdiden hazırlanın. Motive içinde aynaya bakın şöyle bir. Yani hoşlanmadığınız bir yer var fırsat bu fırsat aman kaçırma sırası gelince söyle bana - hangi şarkıydı bu?!
   Neyse hadi zayıflayak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder