6 Şubat 2012 Pazartesi

Nasıl bi' çok tatlısın ZANNİ!!

   Benim bir tane canımın içi var. Adı "Bensu". Bi' çoğu cümlesinde "Nasıl bi'" kalıbını kullanıyor ve ben nefret ediyorum. Sinir oluyorum - oluyordum.. Taki bu notu görene kadar. 
Ben onu çok seviyorum diyorum ama zaten. Sol - Bensu, Sağ - Ben..

   Almanca dersindeyken bana yan sıradan bakıyordu, kalemimi aradım not defterinin arasındaymış. Tabii çıkardım yazmaya başladım deftere. Bi baktım bu yanda strese giriyor. Sonra "Not defterine bakaydın eiydi" dedi. Anladım. Bi açtım.. O kadar da güzel yazısı var ki, resmen kağıt kendine çekti. "Okuuu - Okuu" diyordu. Ve aynısını geçirdim..

Beeen mesela ÖPERİM meselaaa!!111!!1
"Nasıl bi Duygu'yu çok seviş.
Nasıl bi kusura bakma bu sayfayı senin en sevmediğin cümleler için ayırdım.
Nasıl bi bence afferdersin.
Nasıl bi kıvırcık saçlarını kıskanış.
Nasıl bi çok zayıflayışın ve mükemmel oluşun.
Nasıl bi Mahşallah!
Nasıl bi bu kalem çok güzel yazışı.
Nasıl bi bu notu hep sakla.
Nasıl bi çocuklarına gösterirsin.
Nasıl bi biliyorum bunları okurken nefretle okuyacaksın.
Nasıl bi olsun.
Nasıl bi bunu herkese okutma.
Nasıl bi sana özel..."


Tipimi görmeliydiniz ama.. Böyle resmen bir MELEEK! Çok mutlu olduummm.. Bende yazdım tabii. Bir de "Zanni" diyor sevdiklerine. "Canım"dan türemiş bir kelime..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder