25 Şubat 2012 Cumartesi

Twitter - Facebook - Ask.fm

   Şuanda yavru yatakta iki büklüm yatıyorum, kucağımda laptop var ve ablam arkamda bana bi' şeyler söylüyor. Ama en nefret ettiğim şeylerden bir tanesi de kulağımda kulaklık varken birisinin bana anlattığı şeyler olması. Rihanna "Wait Your Turn" şarkısını dinliyorum. Aynı zamanda Twitter takılıyorum, Facebook olmazsa zaten olmaz, bide bu aralar sekme grubuna yeni katılan bir üye Ask.fm. Yani her konuda iyi olsam da insanlara bana soru sor diyemiyorum. Ama eğer sen istersen  http://ask.fm/supergeveze buyur.. Başlamışken Twitter'da  https://twitter.com/#!/supergeveze ..

   Ooo annem de girdi odaya. Tam aile toplantısı bi' babamla ablam eksik. Aile toplantısı demişken bu aralar çok rahatım. Babam yazlıkta kalıyor, ablam zaten akşam okulu yüzünden geç geliyor. Annemde hiç bir şeye kızan birisi değildir. Sadece ipler ortanca ablamda kopuyor. Kendisi ÖSS'ye hazırlandığından evden pek çıkıp sosyalleşemiyor. Buna inat bide benim gezmeme stres oluyor. Neyse umarım bu sene kazanır da bende kurtulurum bu büyük baskıdan. 

   Neyse benden bu kadar şimdilik kendinize iyi bakıın.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder