6 Şubat 2012 Pazartesi

Pal Station'dan - Halil Sezai'ye Geçiş Dönemi..

    Bu aralar deli gibi Halil Sezai dinleniyor 50 metre yakınımda. Yanlış anlaşılmasın sevmediğimden veya şikayetçi olduğumdan değil bu İSYEEEEAAN!! Hatta çok mutlu oluyorum. Böyle sesi insana iyi hissettiriyor.
Halil Sezai
   Hatta şuanda bile Sonbahar şarkısı çalıyor ama benim için en iyisi Paramparça! Bitiriyor beni. Git öl Duygu diyorum kendi kendime. Hatta dalga geçilecek bir tarafı yok bence. Herkes kıskancından çatladığı için bi sorun buluyor. Hem dertliyken de çok iyi gidiyor şimdi kabul edelim. Eğer dinlemediyseniz falan %100 tavsiye ediyorum! Böyle sizi evinizden - odanızdan - oturduğunuz koltuktan veya yüz üstü yattığınız yatağınızdan alıyor ve kendi dünyalarına götürüyor. Sadece 4 dakika 54 saniye ayırın ve deneyin.
Nereden bulur bu insanlar ben mutsuzken gülünecek şeyleri...
   Ben normalde pal station takılıyordum ta ki serviste beni sinir etmek için Türkçe şarkı açmalarıyla bu fikirde değişti. İlk başlarda sinirden kuduruyordum oturduğum yerde. Bizim tiplerde ben sinirliyim diye mutlu oluyorlardı. Ama sonra baktım bu adam boş değil. Dinledikçe sevdim. Şimdi CD'leri ben getiriyorum çoğunlukla Halil Sezai dinliyoruz. Ve bağıra bağıra söylüyoruz... Genellikle biz söylüyoruz izin vermiyoruz Halil Sezai'nin söylemesine. Hatta duyulmuyor desem inanır mısınız?
   Birisi bana gelip de demesin ki ben Türkçe dinlemiyorum. En basiti kendimi örnek veririm bu konuda. Çünkü hiç yani - Tiksiniyordum. Ki hala sevdiğim söylenemez yani. Demet Akalın - Hande Yener yok dinlemem. Ama tercih meselesi tabi ki de. Dinleyeni de yadırgamam haklı olarak.
   Şu Sonbahar şarkısını 40. dinleyişim her halde.. Neyse sorun değil benim için. Akşam yatarken de arkadan çaldırırsam başardım bu işi. Ben şarkı değiştireyim siz kendinize iyi bakııın ^^

1 yorum:

  1. YAKLAŞIK 20 gün önce bloğumla sorun yaşıyordum..benim yerime ağlasın diye koymuştum..beğenenler var..ben biraz ağlak buluyorum..ama sesi harika..:))
    ha birde hoşgeldim ben..:))güzel bir blog olası dileğiyle hayırlı olsun..:))

    ufff şu yorum doğrulama yüzünden yorum yazmak gelmiyor içimden, neyse belki kaldırırsın..:))

    YanıtlaSil