6 Şubat 2012 Pazartesi

O konu senin - Bu konu beniiim ^^

    Şu dakikadan itibaren bir FACEBOOK adresim yok.. Neden yaptın diye sorarsanız da sadece bana ulaşmasınlar, görmesinler ne yaptığımı, bulaşmasınlar diye. İşte yani böyle bi saçmalık yaptım bakalım ne kadar dayanacağım, hiç belli olmaz yakın zamanda yine karşınıza çıkabilirim.
Bensiz çekilmez ben Facebook..
    Ama bu aralar telefonumu bile evde bırakmak istiyorum. Sadece babamgiller sorun yapmasın diye taşıyorum. Mesaj atmasın kimse, ne yaptığımı sormasın, nasılsın demesin. Aman Tanrııım! Ergen gibi konuştum - Hani şu yalnız kalıp forever alone'ları oynayan tiplerden. Ama cidden öyle. Hiç siz öyle hissetmiyor musunuz? Kafanızı dinlemek.. Konuşmamak. Bunları yazmaya başlamadan önce enerji bi numaraydı şuanda resmen çöktüm. Olumsuz düşünmek işte.
Böyle oluyor işte - Tabii alone olmayanlar anlayamaz..
    Bi tane kitap vardı bu tatilde okuduğum adını hatırlamıyorum, kitap da adam milletin fikirlerini ve bağlı olduğu olumsuzlukları kaldırmaya çalışıyordu. Sözlüklerden de kaldırıyordu. Örneğin; happy - mutlu, unhappy - mutsuz ama sad değil. Yani bizim dilimizde de şöyle bir örnek verebilirim; Zengin zıttı normalde fakirdir ya, işte fakir yerine - zengin olmayan. Olumsuz kelimeler yok. Ölmek demiyorsun da yaşamamak diyorsun. Bence mantıklı. Ama sonuçta herkesin kendi görüşü var. Siz saçma bulabilirsiniz.

    Düşününce insanları olumluya sürüklüyor. Yani otobüse geç kalacağım geç kalacağım dersen %70 yetişemiyorsunuz, siz tam durağı görüş alanınıza aldığınızda otobüs önünüzden hııızla geçiyor. Tabi bunlar basit örnekler. Etrafınıza da olumlu enerji yayarsınız daha huzurlu bir ortam olur sonuçta. Ve daha kibar duruyor. Dil ve anlatım dersinde ne demişti hoca? Güzel adlandırma? Ama tam olarak öyle değilde yanından geçiyor.

    Benim hafızam çok iyi değildir, bi konuşmanın yarısından çoğu uçaar gider, geriye sadece ana konu kalır. En iyisi, fazla ve saçma şeyler yok. Çoğu şarkı sözü.

    Ben nelerden bahsettim böyle ama..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder