1 Şubat 2012 Çarşamba

İlki - Zoru.

   Boş zamanlarımda müzik dinlerim. Aslında şuanda da boş bir zamanım ve ben her ikisini bir arada yapıyorum. Arkada Pal Station "Hot 40" çalıyor. Saat 02.13 ve ben yatakta yatmış düşünmeden yazıyorum. Çoğunlukla beğenmeyip siliyorum. Keşke yanımda sıccacık bir kahve olsaydı. Dayanamayıp yapacağım ama üşengeçliğim tuttu. Çok severim kahveyi, her şeyin yeri ayrıdır, sevdiğim biriyle içtiğim kahve başka. Aslında normalde ne hakkında yazılıyor hiç bilmiyorum. Bir hevestir başladım.
   Hee bir de neyi severim - ama bu hazır bir şey değil manevi. Ben bir şeyi söylemeye çalışırken karşı taraftakinin anlamasını. O zaman böyle gözümde yücelenir, bir güzel olursun benim için. 
   Çok da önemli değildir dış görünüş, ama yeri vardır tabi ki ilk bakışta. Esas yer içindedir. Konuşmanda iyilik birazda neşe varsa. Az çok her konunun bir ucunu tutuyorsan - bilgin varsa daha ne duruyorsun ki. En iyi sensin BENCE. İşte böyle. Saçma saçma konuları birleştirdim. Umarım diğer yazılarım daha toplu olur, konular falan yakın vs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder